środa, 25 lipca 2012

kino

cześć,
dzisiaj byłam w kinie na filmie Epoka Lodowcowa 4 w 3D, polecam! :D Niby dla dzieci, ale mi się strasznie podobało. Pod tym linkiem możecie znaleźć info odnośnie filmu. Przygotowałam dla Was outfit, niestety znowu nie miał mi kto zrobić fotki, bo z koleżanką umówiłam się na mieście, więc zrobiłam sobie zdjęcie w lustrze, mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza. ;)
bilet do kina
|Kapelusz - po babci Kiwi|Koszulka - Bershka|Spodenki - Tally Weijl|Trampki - Boti|

PS Mam już pomysł na kolejny post dla Was, mam nadzieję, że jutro uda mi się go napisać. :))


5 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja :) Czekam na kolejne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry zestaw do kina, dodalabym do tego jeszcze jakaś biżuterię, buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam na epoce lodowcowe 4 :3 niejlepsze było 'Brzoskwinko, gdzie idziesz ? xD '

    fajna stylizacja :3

    OdpowiedzUsuń