wtorek, 24 lipca 2012

Chińczykowe zakupy

Witajcie, z tej strony Kiwi. Jako jedyna z naszej magicznej czwórki nie napisałam jeszcze posta, więc uznałam, że czas to zmienić :) Z moich ostatnich wakacji po Europie przywiozłam mnóstwo ubrań oraz dwie pary trampek, którymi mam zamiar się pochwalić w tym poście. Obie pary zakupiłam w Chińczyku, za 12 euro. Tym razem skusiłam się na białe, krótkie trampki oraz malinowe tenisówki.

 


Nie są to moje jedyne zakupy z Chińczyka, następnymi zobyczami pochwalę się w następnym poście, być może przy okazji zaprezentuję jakiś outfit? 


5 komentarzy:

  1. Świetne są te białe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Złóż oufit z tymi malinowymi tenisówkami. Są obłędne. :D
    Zabieram was pod obserwację i czekam na szalone połączenia Arbuza ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty ! :)
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń